سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی

اولین بخش و مهمترین اصل در صنعت و تولید بدون شک نیروی انسانی است و کارگران و کارکنانی که با توان جسمی و روحی خود کار می کنند و یکی از مهم ترین نیازهای آنها  لباس کار مناسب است که ایمنی، سلامت و راحتی داشته باشد. در این میان، می‌توانید با تبلیغات  در هر صنعت و کسب‌وکاری بیشترین تأثیر و ثبات را به دست آورید.

هویت و انگیزه

لباس کار یک شکل کمک زیادی به کارگران و کارمندان گروه برای ایجاد حس مثبت یا هویت به کارگران و کارمندان می دهد. داشتن روحیه تیمی به کارکنان و کارگران کمک می کند و باعث  می شود آنها احساس کنند که بخشی از هویت و موجودیت سازمان هستند و این حس وفاداری را به شدت افزایش می دهد و البته کارایی و اثربخشی آنها را افزایش می دهد زیرا تولید و استفاده از لباس کار  بخشی از هویت مجموعه شماست. 

 

تاثیرگذاری

در هنگام جلسه با مشتریان، کارکنان با لباس  یا یونیفرم خاص باعث می شوند مشتریان احساس اطمینان و راحتی بیشتری داشته باشند و به طور کلی احساس مثبت و تاثیرگذاری در مشتریان ایجاد می کنند به همین دلیل در بسیاری از سازمان ها استفاده از لباس های یکسان بسیار مهم است.

انواع لباس کار تبلیغاتی

با چاپ هر طرح تبلیغاتی روی لباس کار، به راحتی می توان آن را به لباس کار تبلیغاتی تبدیل کرد. این طرح را می توان روی هر قسمت از لباس مانند کلاه، پیش بند، لباس فرم و … چاپ کرد. نوع لباسی که برای کارمندان خود تعریف می کنید دارای انواع مختلفی است. انواع لباس کار تبلیغاتی را می توان براساس هدف تقسیم کرد:
1.لباس کار تبلیغاتی اداری و سازمانی
2.لباس کار تبلیغاتی صنعتی
3.لباس کار تبلیغاتی خدماتی
4.لباس کار تبلیغاتی محافظت

ویژگی لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی  قبل از هر چیز لباس کار است، بنابراین باید طوری طراحی شود که کارمندان احساس راحتی کنند و حجیم نباشند. پارچه های این لباس ها با توجه به شرایط کاری انتخاب می شوند. ضد آب، ضد اشتعال و غیره است، اما در تمامی این لباس ها از پارچه  مرغوب استفاده شده است که همگی ثبات رنگ پارچه و عدم رنگ دهی، محو شدن و ... را تضمین می کنند.لباس کار تبلیغاتی نیز برای دوام باید دوخت قوی داشته باشد. 
استفاده از الیاف مناسب در این لباس می‌تواند خطر را کاهش دهد.

کلام آخر

امروزه لازم نیست برای بزرگترین شرکت‌ها کار کنید تا لباس‌هایی داشته باشید که شما را از بقیه متمایز کند. در عوض، هر گروه کوچک می تواند این لباس ها را بر اساس مجموعه خود سفارش دهد.گروه تولیدات میهن دوخت یکی از تولیدکنندگانی هستند که سفارش و خرید لباس کار تبلیغاتی برای گروه های شغلی مختلف مشغول است. برای سفارش لباس کار به سایت میهن دوخت مراجعه کنید، از بین مدل های موجود مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. بعد از ثبت در کوتاه ترین زمان به دست شما و کارکنان میرسد.