سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی کلیز

 امروزه برای نظم دادن کابینت ها، یخچال و فریزر از ظروف درب دار پلاستیکی استفاده می کنند، این ظروف می تواند گزینه مهمی در جهیزیه عروس باشد. یکی از مواردی که باعث شده امروزه از ظروف پلاستیکی درب دار بیشتر از ظروف شیشه ای استفاده شود سبکی و نشکن بودن این ظروف است.

از خوبی های دیگر ظروف پلاستیکی می توان از تنوع زیاد سایز و رنگ اشاره کرد، این ظرف ها برای نگهداری بهتر مواد غذایی هم استفاده می شوند و درب ظروف به راحتی قفل و از ریختن مواد غذایی از داخل آن جلوگیری می کند و قابل استفاده در ماکروویو و ماشین ظرفشویی هم هستند.


 


نگهداری مواد غذایی

 

نگهداری مواد غذایی در ظرف درب دار با کیفیت باعث می شود غذا دور از دسترس میکروب باشند و باکتری وارد مواد غذایی نشود و غذا را در سلامت کامل نوش جان کنید و از سالم بودن مواد غذایی تان مطمئن باشید و گزینه مناسبی برای نگه داری طولانی مدت میوه و سبزیجات است.
با توجه به شاغل بودن و اینکه زمان کمی در منزل هستید و دوست دارید غذای خانگی میل کنید، می توانید در یک روز چند نوع غذا درست کنید و در این ظرف های در دار ریخته و فریز کنید و در روز های مختلف نوش جان کنید.

کلام آخر

 

امروزه جنس های نامرغوب این ظروف درب دار زیاد است که با شستشو و گرمای ماکروویو رنگ خود را از دست می دهند و قابل بازیافت نیستد و به محیط زیست آسیب می زنند. شما می توانید ظروف درب دار با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی کلیز خریداری کنید که در تولید ظروف درب دار، ظروف ماکروویوی و ابزار قنادی سیلیکونی حرف اول را در تولید می زنند.