سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید جواهر

جواهرات از قدیم جزو ابزار مورد استفاده برای زیبایی به خصوص در خانم ها بوده است. مدل های زیادی از ای لوازم تزئینی وجود داردکه هرکسی با توجه به سلیقه خود از آنها استفاده می کند. فرهنگ و دوران زندگی در انتخاب انواع جواهرات نیز نقش مهمی داشته است. در این مقاله نکته هایی را به شما یادآوری می کنم تا استایلتان با کمک جواهرات، زیورآلات یا بدلیجات زیباتر و کامل شود.

نکته مهم استفاده از جواهرات

طراحان مد و استایلیست ها بر این باورند که یک لباس ساده و تکراری، با یک اکسسوری یا جواهرات جذاب، لباس و استایلتان را کامل و زیباتر می کند. تاثیری که گردنبند، دستبند، انگشتر یا گوشواره در زیبایی استایل شما دارد، یک لباس گرانقیمت نخواهد داشت. زیرا معمولا جواهرات به علت درخشان بودن و طراحی، توجه بسیاری را به خود جلب می کند.
امروزه بیش از هر زمان دیگری قیمت طلا افزایش یافته است و از طرفی تنوع و زیبایی همیشه مورد توجه ما بوده است. می توانیم با استفاده از جواهرات و قیمت مناسب هم حس تنوع و هم زیبایی خود را دو چندان کرد.

راهنمای استفاده از جواهرات

جواهرات بزرگ

استفاده از جواهرات بزرگ نه تنها بد نیست بلکه مد روز و شیک است فقط بدانید که بیشتر از سه جواهر بزرگ نباید استفاده کرد، سبک و رنگ جواهرات باید با هم هماهنگی داشته باشند.

ست کامل جواهر

استفاده از جواهرات ست که شامل دستبند، گوشواره و گردنبند است می توان برای مراسمی مانند عقد، عروسی و تولد ایده مناسبی باشد به شرطی که جواهراتتان خیلی بزرگ و شلوغ نباشد.

گردنبند بلند 

گردنبند های بلند حسابی جلب توجه می کند و اعتماد به نفس شما را بیشتر می کند، گردنبند های بلند با هر نوع لباسی ست می شوند و حتی می توانید روی مانتو هم از ان ها استفاده کنید. 

جواهرات روزمره

برخی افراد، به خصوص خانم ها عادت دارن که یک گردنبد ظریف، به همراه یک پلاک کوچک وظریف از گردن خود آویزان کنند که از این مدل جواهرات نیز می توانید به صورت روزمره استفاده کنید.

کلام اخر

قدرت جواهرات در تول تاریخ، در جنگ، صلح، مراسم ها و فرهنگ ها و صنعت مد و فشن ثابت شده است. از این جهت اگر می خواهید استایلتان ساده و یکنواخت نباشد یا زیبا تر از همیشه باشید این قدرت را فراموش نکنید که با خرید جواهر استایل خود را زیبا و کامل کنید.